Google
 
pretrazivac
pretraži NS Caffe
po domaćem web-u


Upamtite NS Caffe

 
 

Prijavljivanje

Welcome Gost.






Zaboravili ste lozinku?
Nemate nalog? Napravite nalog

Ukupno nas ima

1056 Registrovano
3 Danas
3 Ove nedelje
45 Ovog meseca
Najnoviji: Ninkovic

Najnoviji članovi

Ninkovic
BaneM
markoo.1000
MOMAK_23
xsavija
NS Caffe arrow Lifestyle arrow Lepota i zdravlje arrow Crna čokolada za bolji krvotok
Crna čokolada za bolji krvotok E-pošta

ImageCrna čokolada ima blagotvoran uticaj na arterije jer olakšava protok krvi, rezultat je najnovijeg istraživanja.

Crna čokolada i ostali proizvodi za visokim sadržajem flavonoida, grupom antioksidanata, pomažu u borbi protiv kardiovaskularnih oboljenja.

Flavonoidi se takodje nalaze i u vinu, zelenom čaju, voću i povrću.

Istraživački tim Jejl univerziteta sproveo je istraživanje koje je obuhvatilo 45 ispitanika iz države Konektikat, koji su svrstani u tri potrošačke grupe. Oni su svakog dana dobijali odredjenu količinu kakaa sa šećerom, bez šećera, ili samo placebo, tokom šest sedmica.

Oni koji su konzumirali kakao bez šećera imali su pojačan rad krvnih sudova za 2.4 odsto, oni koji su dobijali kakao sa šećerom imali su za 1.5 odsto bolji rad krvnih sudova, i na kraju 0.8 odsto kod grupe koja je primala placebo.

"To ne znači da mi sugerišemo ljudima da treba da jedu više čokolade, ali savetujemo da više pažnje obrate na to kako hrana bogata flavonoidima može blagotvorno da deluju na kardiovaskularni sistem i krvotok", rekao je Valentin Jančou Najke, jedan od istraživača.

 
< Prethodno   Sledeće >
internetpristup

Prijatelji NS Caffe-a


Vojvodina



RockIn Serbia